مصاحبه آرشیو خبر ها
در حال یاد گرفتن چیزهای زیادی از BBC هستم

در حال یاد گرفتن چیزهای زیادی از BBC هستم

دنیله روگانی مدافع جوان یوونتوس به خاطر یاد گرفتن از مدافعینی همچون آندرا بارزالی، لئوناردو بونوچی و جورجو کیه لینی احساس خوشبختی می کند.

 

بازیکن تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا برای نخستین بار از ابتدا برای بیانکونری در دیدار مقابل تورینو در رقابت های جام حذفی به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. او در این باره از هم تیمی های باتجربه اش قدردانی کرد. روگانی در این باره به کانال رسمی یوونتوس گفت:

 

" من احساس خوشبختی زیادی می کنم، چرا که بازیکنان حرفه ای اطراف من وجود دارد که هر روز با آن ها تمرین می کنم و اینکه قادر هستم تا بازی آن ها را تماشا و چیزی که انجام می دهند را یاد بگیرم."

 

" آن ها نکات تکنیکی و تاکتیکی زیادی به من یاد می دهند، همچنین به من کمک کرده اند که در سطح روانی خود را به مرحله ی برسانم که بتوانم در بهترین حالت ذهنی وارد میدان حاضر شوم."

 

" من فکر می کنم از زمانی که به یوونتوس ملحق شده ام در برخی جوانب پیشرفت کرده ام. خوش شانس هستم که با بازیکنانی بااستعداد و حرفه ای در تیم تمرین می کنم."

 

" سرمربی مکس آلگری و همکارانش به من کمک می کنند تا به بهترین نحو ممکن پیشرفت کنم."

 

روگانی در مورد انتظار برای بازی کردن در تیم صحبت کرد:

 

" ما دیروز نمایش خوبی از خود ارائه دادیم و رویکرد مناسبی برای این دیدار اتخاذ کرده بودیم. برای ما بسیار مهم بود که نشان دهیم هنوز اشتیاق زیادی داریم و برای پیروزی در هر دیداری که به میدان می رویم مصمم هستیم."

 

" اینکه من در ترکیب ابتدایی تیم حضور داشتم احساس فوق العاده ای به من داد. هم تیمی هایم و سرمربی به من کمک کردند تا بتوانم برای این شرایط آماده شوم و به خاطر این بسیار قدردان آن ها هستم."

 

" این دیدار یک دربی بود، بنابراین بازی دشواری پیش رو داشتیم، اما من خوشحالم که همه چیز خیلی خوب پیش رفت."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: